Iris Trophy 2014 - Ukkel

Van den Herrewegen Jitse 1° plaats
Heren Jeugdploeg 1° plaats
Aljija Benjamin 1° plaats

0p zondag 30 november zijn we afgezakt naar Ukkel met een delegatie U15 :

Jos Bruggeman (-46kg), Jitse Vanderherrewegen (-50kg), Benjamin Aljija (-55kg), Jonas Jacobs (-60kg), Jarne Tavernier(+60kg). Het team "Safety First" ( zo hebben ze zichzelf genoemd) treedt aan… de eerste kampen verlopen heel vlotjes…in totaal mss 3 min allemaal samen op de mat gestaan en de eerste 5-0 is binnen voor Safety First!

Voor de jongens was dit dan ook een opwarmertje…bij de volgende wedstrijden moeten ze wat langer op de mat staan, maar de punten worden binnengehaald… 4-1…halve finale 5-0…Finale… 4-1! Iedereen content en de buit is binnen!  Een mooie beker, medailles voor iedere deelnemer en niet te vergeten de 500 Euro… heel uitzonderlijk in het judo dat er zo’n geldprijs geschonken wordt!

Volgend jaar zien ze ons hier zeker terug, al moeten we toegeven… het zal moeilijk worden met allemaal 1e jaars U18… niveau U18 is van een hoog niveau daar! Maar de jongens hebben er zin in…ze gaan ervoor… samen met hun topcoach/trainer Michel lukt het mss wel!