Provinciaal Kampioenschap - Aalter

De Jaeger Elien 3° plaats
Rockele Wolf kamp verloren
Moyersoen Alexander kamp gewonnen

14 judoka's van Judoclub Herzele namen onder leiding van trainer Michel Van Assel vorige zaterdag in Aalter deel aan het Provinciaal Kampioenschap Judo voor kadetten, beloften en juniors. Niet minder dan 12 van de 14 deelnemers behaalden een medaille. 7 gouden medailles werden respectievelijk behaald door Jos Bruggeman, Benjamin Aljija, Jonathan De Durpel, Juul Van Nieuwenhuyse, Jitse Vanden Herrewegen, Kianu Staelens en Jarne Tavernier. Een zilveren medaille werd behaald door Sien Bruggeman, Favor Goossens en Brecht Van Assel. Een bronzen medaille ging naar Elien De Jaegher en Siel Van Nieuwenhuyse. Zaterdag 8 en zondag 9 februari neemt JC Herzele deel aan het Vlaams Kampioenschap in Dendermonde.

$p$p$p$p
$p