Provinciaal kampioenschap jeugd O Vl - Aalter

Van Nieuwenhuyse Siel 5° plaats
Ivashinnikov Artiom kamp verloren

JC Herzele maakt goede start op PK

Zaterdag was het naar jaarlijkse gewoonte provinciaal kampioenschap judo voor de U15, U18 en U21 te Aalter. Judoclub Herzele zakte onder leiding van trainer-coach Michel Van Assel af met een delegatie van 12 judoka’s en kwam terug met niet minder dan 8 medailles.

In de leeftijdscategorie U15 werden we vertegenwoordigd door Wolf Rockelé die net naast het podium greep met een 5e plaats, Jos Bruggeman en Benjamin Aljija waren elk goed voor een bronzen medaille.

Voor de U18 traden aan: Artiom Ivashinnikov, de gebroeders Siel en Juul Van Nieuwenhuyse, beiden een 5e plaats, Elien De Jaeger (brons), Alexander Moyersoen (zilver) en Kianu Staelens goed voor goud.

In de categorie U21 vochten Sander Cosyns (brons), Brecht Van Assel (zilver) en Jonathan De Durpel (goud) zich een weg naar het podium.

De club kon met een voldaan gevoel huiswaarts keren, trots op de geleverde prestaties. Komend weekend worden alle gemedailleerden verwacht in Herental voor het Vlaams Kampioenschap, waar de tickets voor het BK worden uitgevochten.

$p$p$p$p
$p$p