Bk ploegen U15 - Anderlecht

Datum: 02-06-2011

Donderdag 2/06/11 heeft Juul deelgenomen aan het BK PLOEGEN U15, te Anderlecht.  Het was een mooi gebeuren en we hebben onze provincie goed verdedigd. Juul heeft 4 van de 5 kampen gewonnen, twee keer met ippon, twee keer met houdgreep.  Enkele andere provincies waren echter in het algemeen sterker, waardoor we met de jongens van O-VL slechts op de vierde plaats belandden.  De meisjes van onze provincie behaalden een welverdiende tweede plaats.

Siel moest op het laatste moment afhaken, omwille van kwetsuren aan beide voeten.  Hij heeft wel zijn broer helpen opwarmen, en heeft ook van dichtbij alle deelnemers van onze provincie moreel gesteund.  Jammer dat er niet meer judoka’s van onze club konden aanwezig zijn.

$p$p$p$p