Hyundai Cup 2010 - Beveren-Lichtervelde

Datum: 21-11-2010
Ploeg Judoclub Herzele 2° plaats

DAG 1:

Op zondag 21 november 2010 vond te Beveren de eerste wedstrijddag van de Hyundai Cup plaats. Onze trainer Michel Van Assel trad aan met een heel jonge ploeg. Volgende judoka's kampten in de verschillende gewichtscategorieën. Van Assel Brecht en De Buyst Lennert in de -66 kg, Staelens Kaïn in de - 73 kg, Dierickx Daan en De Schryver Stefan in de - 81, De Durpel Jonathan in de -90 kg en De Schryver Stefan en Haegeman Steffen in de +90kg. Onze jonge kerels deden het uitstekend. In de eerste poulewedstrijd verloren ze in totaal tegen Merelbeke. Daarna wonnen ze met overtuiging tegen JC Gent/Drongen, Deinze en Evergem. Van een prima start gesproken.

DAG 2:

Op zaterdag 27 november ging de 2e wedstrijddag door in Lichtervelde. Onze jonge ploeg  won alle wedstrijden. Hiermee werd de tweede plaats in de Hyundai Cup bevestigd. Einduitslag en resultaat 2e wedstrijddag vindt u hier:

$p$p$p$p