Miniemen en pupillen - Kemzeke

De Winne Simon 1° plaats
Staelens Kaïn 1° plaats
De Zwaef Robin 2° plaats

Robin mocht alweer als eerste aan de slag, hij was duidelijk in betere doen dan vorige week, hij verloor weliswaar de eerste kamp maar herpakte zich, volgde de instructies van zijn papa strikt op en won de andere twee wedstrijden met glans. Simon, daar bestaat geen twijfel over, is de rust zelve, hij komt beheerst op de mat en wint alle drie de wedstrijden met spectaculaire ippons. Kianu is, anders dan de vorige keren, de lichtste in zijn categorie; in de eerste kamp staat hij yuko achter, hij blijft erin geloven en vecht terug, in de laatste seconde wordt zijn inzet beloond, hij scoort wazari op spectaculaire wijze, de punten zijn binnen. Ook in de tweede kamp laat Kianu zien wie hij is, houdgreep en ippon, ondanks een shido tegen. De derde kamp duurt niet lang, ippon, de gouden medaille is alweer binnen. De foto's kun je http://www.judoclubherzele.be/custom/images/album/album/43 vinden.

$p$p$p$p
$p$p$p