Pupillen-en miniemenontmoeting - Melle

Van Gutte Renaat 2° plaats
Moreel Lien 2° plaats
Moreel Tim 3° plaats

Dit was het eerste tornooi van het nieuwe seizoen en de kern van de competitieploeg heeft weer gedaan wat van hen verwacht werd.

Kaïn en Stijn waren in goede doen en hun tegenstanders maakten geen schijn van kans. Tijdens de judo-ontmoeting met Melle op 30-06-2002 haalde Matthias goede resultaten en kreeg hij ook de smaak te pakken. Tijdens zijn eerste „groot" tornooi haalde hij dan ook een mooie tweede plaats. Voortdoen Matthias!

Tim was nog een beetje „en rodage" en hij kreeg ook heel moeilijke tegenstanders tegenover zich. De moed niet laten zakken, volgende keer zit een tweede plaats er zeker in.

Het zat niet mee voor Renaat: opnieuw kruiste Lorenzo Heirman zijn weg. Tijdens deze kamp kreeg hij een SHUI wegens vermeend buiten stappen. Deze achterstand kon hij met 2 koka’s niet meer inhalen en werd verwezen naar de tweede plaats.

Lien wordt een vaste waarde in de ploeg en haalde ook mooie resultaten. Dank zij goede raad van een bevriende coach waren haar twee laatste wedstrijden een makkie en werd ze verdiend tweede.

Afspraak op 06-10-2002 in Waarschoot.