Bekers van Deinze - Deinze

Van Gutte Renaat -
Goessens Jeroen -
De Cooman Femke -

Door een technisch probleem kregen we geen wedstrijdbladen voor de randori's, waardoor we voor de cadetten heren maar over beperkte informatie beschikten.

Kevin DE SAEDELEER was weer ongenaakbaar en slaagde er opnieuw in om via de herkansingen beslag te leggen op de derde plaats. De opmars van Ine GEERTS gaat gestaag verder. Haar tweede plaats haalde ze verdiend binnen met twee ippons. Sterk!
Lien MOREEL verloor enkel tegen de huidige Belgische kampioene en werd dus via de herkansingen derde.
Renaat VAN GUTTE kwam vrij vroeg uit tegen zijn rivaal Kenneth VAN GANSBEKE, die opnieuw een maatje te sterk was. In de herkansingen verloor hij ook van Atom MARTYROSIAN, tegen wie hij moest opgeven in Izegem. Geen podiumplaats deze keer.
Jeroen GOESSENS verloor zijn eerste wedstrijd, won vervolgens in de herkansingen, maar moest de duimen leggen in de strijd om de derde plaats.
Femke DE COOMAN won meesterlijk haar eerste wedstrijd met haar "uchi-mata". In haar tweede wedstrijd geraakte ze gekwetst aan de schouder, waardoor ze voor de volgende wedstrijden moest opgeven.
Patricia LANCKMAN deed haar eerste wedstrijdervaringen op. Spijtig genoeg verloor ze haar drie wedstrijden. Blijven trainen!