Cadetten Tornooi - Lendelede

Van Gutte Renaat 2° plaats
De Saedeleer Kevin 2° plaats
Geerts Ine 3° plaats

Kevin DE SAEDELEER (<34 kg) gaf zijn tegenstanders weinig cadeau's en was rechtstaand steeds de meerdere. In zijn laatste kamp verraste hij de toeschouwers met een knappe beweging die hem onmiddellijk waza-ari opleverde én de tweede plaats.

Ine GEERTS (<40 kg) nam voor de eerste maal deel aan een tornooi en won met zichtbaar gemak haar eerste wedstrijd met ippon. Een volgende tegenstandster met bruine gordel had het knap moeilijk, maar kreeg Ine uiteindelijk toch klein. Heel verdienstelijk voor een debutant.

Lien MOREEL (< 46 kg) haalde haar eerste gouden medaille. Ze was superieur en haar tegenstandsters botsten telkens op haar verraderlijke aanvallen. Ook in verdediging liet ze geen enkel steekje vallen. Na jaren doorbijten, nam ze glunderend haar eerste gouden medaille in ontvangst.

Renaat Van Gutte (<50 kg) vloerde zonder mededogen zijn drie eerste tegenstanders met ippon. In de finalewedstrijd voor de eerste plaats liep het mis: hij beheerste de kamp, maar een klein concentratieverlies werd door zijn tegenstander genadeloos afgestraft: 2° plaats en een ervaring rijker.