Pupillen en Miniemen Tornooi - Berlare

De Saedeleer Stefan 4° plaats
Verliefde Joren 4° plaats
De Neve Jonas 4° plaats

Twee Hillegemenaren: VERLIEFDE Joren en SCHEPENS Simon hebben onze jeugdploeg versterkt. Zij waagden hun eerste competitiestappen op de mat. Uiteraard moeten ze nog veel ervaring opdoen, maar ze hebben er alle twee zin in en hebben zich al ingeschreven voor de volgende tornooien. Bij de pupillen vermelden we vooral de eerste plaatsen van nieuwkomers Jonathan DE DURPEL (Herzele) en Kjenta VERSTRAETEN (Herzele). Waar we al een tijdje van overtuigd waren, is ook deze maal echt naar bovengekomen: zuiver klasse. Bij de miniemen werkte Tim MOREEL (St-Lievens-Esse) zich vlot naar zijn eerste gouden medaille. Verder deden Kain STAELENS (Steenhuize-Wijnhuize) en Stijn SCHEPENS (Hillegem) wat van hen verwacht werd: goud halen. Spijtig genoeg stonden Stijn SCHEPENS en Matthias VAN DEN BORRE (Bambrugge) door een wat ongelukkige loting tegenover elkaar, waardoor Matthias naar de derde plaats verwezen werd. Stefan DE SAEDELEER (Aalst) moest tijdens één van zijn kampen opgeven omwille van een onvrijwillige tik tegen zijn keel. De goede resultaten op het tornooi van Berlare zijn vast en zeker de voorbode van een mooie medaille-oogst op het komend miniemenkampioenschap in Wetteren. Succes!