Pupillen en Miniemen Tonooi - Nevele

Moreel Tim 4° plaats
Verstraeten Kjenta 4° plaats
De Strooper Linz -

Lennert was een beetje teleurgesteld, maar zijn coach was heel tevreden over zijn prestaties. Blijven trainen Lennert! Kjenta heeft echt haar best gedaan en was weeral de kleinste en de lichtste. Mits de nodige wedstrijdervaring zullen de resultaten wel komen. Linz moest helaas opgeven door een polsblessure: beterschap. Kaïn had zware tegenstand, maar redde zijn eer met een welverdiende ippon. Kevin verdedigde opnieuw de Herzeelse kleuren en won driemaal, ondanks meerdere verzorgingen. Daan moest lang wachten voor hij mocht kampen en dat maakte hem zenuwachtig, maar na de kampen had hij er terug plezier in. Matthias is nooit moe van zijn tornooien want zijn wedstrijden duren max. 10 sec. Gewoon vastpakken en op de grond smijten. Jonathan heeft heel goed gevochten, maar zijn tegenstanders waren echt sterker. Toch één mooie ippon-overwinning. Tim is een voorbeeld voor alle jonge judoka's. Elke keer neemt hij weer deel en geeft hij het beste van zichzelf. Proficiat voor je inzet Tim. Stijn geeft nooit op, hij hoorde zijn naam afroepen toen hij in de Rode-Kruistent lag voor verzorging. Hij stond op, hinkte naar de mat en haalde zijn ippon-overwinning van het tornooi: zeer sterk! Renaat had weinig tegenstand en sloot zijn miniemencarrière af met een morote-seo-nage volgens het boekje.