Pupillen en Miniemen Tornooi - Kemzeke

Dierickx Daan 3° plaats
Schepens Stijn 3° plaats
De Strooper Linz 3° plaats

De coaches Femke en Hans hebben weer mooi werk geleverd.

Kjenta heeft opnieuw haar 'mannetje' gestaan, ondanks het beperkt aantal judoka's in haar gewichtsklasse. Linz heeft zijn eerste wedstrijd mooi gewonnen, wat hem zelfvertrouwen gaf voor de volgende wedstrijden.

Kaïn presteerde opnieuw op zijn niveau en haalde een welverdiende eerste plaats. Kevin trad voor de eerste keer aan met Judoclub Herzele en haalde goud binnen. Omstaanders keken bewonderend naar zijn judo.

Daan ging twee maal onderuit met een houdgreep, daar dat kon zijn pret niet drukken. Hij had er duidelijk zin in. Matthias is door het oog van de naald gekropen en won zijn eerste wedstrijd op beslissing van de scheidsrechter. Het was heel spannend.

Jonathan haalde op punten nog de tweede plaats binnen. Hij verloor één wedstrijd op beslissing van de scheidsrechter.

Tim haalde een mooie overwinning na een "geheime " tip van zijn coach. Dit belooft voor volgende keren.

Stijn kon door een knie-blessure weinig trainen, maar haalde een mooie ippon-overwinning.

Renaat geraakte wonderwel nog uit een houdgreep. Zijn volgende tegenstanders hebben het geweten dat hij zich herpakte.